Wie kent Tommy Hilfiger niet? Voor de introductie van de nieuwe horlogelijn waren zij op zoek naar een photobooth. Dit moest echter geen standaard Fotohokje worden maar een project op maat. Dit is wat we deden..
Branding
Nadat de wensen van de klant waren geanalyseerd bedachten wij een concept op maat. De booth zou immers anderhalve maand lang in twee verschillende vestigingen van de Bijenkorf komen te staan. Dat moet er natuurlijk gelikt uit zien. We kozen voor een gehele branding met de campagnebeelden van Tommy Hilfiger Watches.
Delen in stijl
Het echte kunstje zat in onze techniek verwerkt. Het principe van het foto’s maken en printen bleef hetzelfde maar we personaliseerden het delen van de foto. Van de drie geprinte foto’s op de fotostrip kon je er een kiezen en deze voorzien van een fotokader. Hierbij werd door de bezoeker de keuze gemaakt voor een heren- of dames horloge. Zo werd er direct reclame gemaakt voor de nieuwe klokken.
Uiteindelijk hebben we verschillende weken in Den Haag en Utrecht gestaan. Met ons gepersonaliseerde Fotohokje werd de lancering van de nieuwe lijn extra kracht bijgezet.
Laatste reacties