PLAATSING van het Fotohokje

Het Fotohokje neemt op de locatie een ruimte in beslag van 2.00 bij 1.00 meter (vloeroppervlakte). De deur waardoor we naar binnen moeten komen moet minimaal 65 centimeter breed zijn. We kunnen niet met een trap naar boven / beneden! Overleg bij twijfel met de locatie hoe het Fotohokje binnen kan komen en waar deze het best kan staat. Lift in overleg ivm liftmaten. We hebben 1 normaal stopcontact nodig, het hokje verbruikt ongeveer 500 Watt.

De uiterste tijd dat we beginnen met een feest is 22:00 uur, zo kunnen wij garanderen dat onze medewerker ook het laatste uur topfit voor u klaar staat.

VERZEKERING

De huurprijs is inclusief verzekeringskosten met een eigen risico van € 250,00 per boeking. De apparatuur is verzekerd binnen de Benelux voor het risico van diefstal (alleen indien er sporen zijn van braak) en brand- en waterschade. Bij diefstal dient de huurder binnen 24 uur aangifte te doen bij de politie. De verhuurder dient ook direct een kopie van de aangifte naar ons te mailen. Voor diefstal en verduistering van onze apparatuur of schade die wordt veroorzaakt door nalatigheid of verkeerd gebruik is de huurder volledig aansprakelijk. Fotohokje is niet aansprakelijk voor verlies van data.

ANNULERING

Bij een annulering brengen wij € 50,00 administratie- en annuleringskosten in rekening. Annulering van gereserveerde apparatuur dient 20 dagen voor de reserveringsdatum te geschieden. Bij latere annulering wordt 50% van de huurprijs berekend. Eventueel al geproduceerde branding (buitenkant Fotohokje) en achterwand (binnenkant Fotohokje) wordt volledig in rekening gebracht.

Indien een boeking verplaatst wordt naar een voor ons beschikbare datum worden er geen kosten in rekening gebracht.

BETALING

De factuur wordt na boeking / bevestiging per e-mail verzonden en dient bij particuliere huur volledig voor de huurdatum te zijn voldaan.